2022-2023 Bahar Dönemi Ders Kayıt İşlemleri
Üniversitemize kayıtlı öğrencilerimiz 2022-2023 yılı Bahar dönemi ders kayıtlarını akademik takvimde belirtildiği üzere 6-10 Şubat 2023 tarihleri arasında Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinde yapacaklardır. Ders Kayıtları için sistem 6 Şubat 2023 tarihinde saat:09:00'da açılacak ve 10 Şubat 2023 tarihinde saat:23:59'da kapanacaktır.
- Hazırlık sınıfı öğrencileri ders kaydı yapmayacaklardır.
Öğrenci Bilgi Sistemi Kullanıcı Adı ve Şifre Alma işlemleri için Tıklayınız
Öğrenim ücreti veya öğrenim katkı payı ödemesi gereken öğrencilerimizin ders kaydı yapabilmeleri için öncelikle vakıfbank atm'lerinden veya vakıfbank'ta hesabı olanlar internet bankacılığı üzerinden belirlenen tutarları ödemeleri, sonrasında ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir.
Öğrencilerimizin ödemeleri gereken tutarlar banka sistemine aktarılmış olup, banka sistemine giriş yapıldığında ödenmesi gereken ücret görülecektir. Ayrıca ödenmesi gereken tutarlar öğrenci bilgi sisteminde "Ders Kayıt Sayfasının" sağ üst köşesinde görülmektedir.
Vakıflar Bankası ATM Ödeme Adımları;
Ödeme İşlemleri
Eğitim Ödemeleri
Üniversite Ödemeleri
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
TC Kimlik Numaranızı Giriniz
Öğrenci Numaranızı Giriniz
Karşınıza Gelen Harç Tutarını Yatırınız.
Vakıfbank ATM’lerinde öğrenim ücreti yatırırken bilgi girişi sırasında tekrar eden numaraların olması durumunda tuşlara basarken arada biraz beklenilmesi gerekmektedir aksi takdirde eksik rakam girişi olabilmektedir. Örneğin 20130066590 öğrenci numarası olan öğrenci “00” ve “66”da rakamlarının girişini yaparken iki rakam arasında biraz beklemesi gerekmektedir.
Vakıflar Bankası İnternet Bankacılığı Ödeme Adımları;
Ödemeler
Eğitim ve Sınav Ödemeleri
Üniversite Harç İşlemleri
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Öğrenci Numaranızı Giriniz
Karşınıza Gelen Harç Tutarını Yatırınız
* Havale veya EFT ile ödeme yapılamamaktadır.
Öğrenim Ücreti / Katkı Payı Ödemeleri İlgili Detaylı Bilgiye Erişmek İçin Tıklayınız.
Üniversitemize yeni kayıt olan öğrenciler daha önce yükseköğrenim kurumlarından aldıkları dersler varsa bu derslerden muaf olabilmek için 6-10 Şubat tarihleri olan ders kayıt haftasında akademik biriminin öğrenci işleri servisine dilekçe ile başvuruda bulunmalıdırlar.
Yukarıdaki tarihlerde ders kaydını yapamayan öğrencilerin 13-17 Şubat tarihlerinde ise Mazeretli ders kaydı yaptırmak için akademik biriminin öğrenci işleri servisine dilekçe ile başvuruda bulunması gerekmektedir.
Ders kaydını yapan öğrencilerin ders kayıtları 13-17 Şubat tarihlerinde öğrenci danışmanları tarafından kontrol edilerek onaylanacak ve varsa hatalı kayıtlar için ders ekleme - çıkarma işlemi yapılacaktır.
Kayıt dondurmak isteyen öğrenciler eğitim-öğretim dönemi başladıktan sonra 1 ay içerisinde (6 Şubat - 6 Mart) mazeretlerini belirten dilekçe ile akademik biriminin öğrenci işleri servisine başvuruda bulunması gerekmektedir.
Öğrenci Bilgi Sisteminde Ders Kayıt İşlemlerine Ait Görsellere Erişmek İçin Tıklayınız.
Üniversitemizdeki öğreniminiz boyunca ihtiyaç duyacağınız eğitim ve öğretimle ilgili bilgilerin yer aldığı mevzuata erişmek için tıklayınız.
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından gelecek olan duyuru/bildirim ve haberleri takip edebilmeniz için Öğrenci Bilgi Sisteminin Mobil Uygulamasını indiriniz.
Mobil Uygulamayla ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
Üniversitemiz Uzaktan Eğitim Sistemi Kullanıcı bilgileri aşağıdaki gibidir.
Uzem Sistemine Giriş İçin Tıklayınız
Kullanıcı Adı: Öğrenci No
şifre: OBS(öğrenci bilgi sistemi)şifresi ile giriş yapabilirsiniz.
UZEM otomasyonu kullanıcı girişi için öğrencilerimiz Öğrenci Bilgi Sisteminden (OBS) ders kaydı işlemlerini tamamladıktan sonra uzaktan eğitim sisteminde aktif olacaktır.